Ets a: Inici > Activitats

La difusió i la divulgació de la naturalesa és un dels objectius principals del Museu Balear de Ciències Naturals. A part de les activitats estrictament educatives adreçades a la població escolar (veure Educació Ambiental), s’organitzen periòdicament excursions, cursos, conferències, visites guiades i seminaris. Aquestes activitats contribueixen a una major valoració dels recursos naturals i del propi museu entre la població. Normalment s’organitzen des de l’Associació MBCN i hi col•laboren un bon nombre de voluntaris.

CURSET: "Pràctiques integrades de ciències experimentals"
Del 2 al 3 d'Abril

CURSET: "Pràctiques integrades de ciències experimentals"

Els dies 2 i 3 d'abril es durà a terme el curset "PRÀCTIQUES INTEGRADES DE CIÈNCIES EXPERIMENTALS A SECUNDÀRIA I BATXILLERAT AL LABORATORI", amb el principal objectiu d'oferir al personal docent eines i recursos per al treball al laboratori d'una manera pràctica, enriquidora, motivadora i globalitzada. Aquest curset és semipresencial, té una durada de 12 hores (8 presencials i 4 on line) i està adreçat principalment a professors de secundària, batxillerat i persones interessades. S'ha sol·licitat la seva homologació com a curs de FORMACIÓ PERMANENT DEL PROFESSORAT. Aquest curs es duu a terme en col·laboració amb el FSIE (Federación de sindicatos independientes de la enseñanza) Gràcies al conveni establert entre el Museu Balear de Ciències Naturals i el CC Sant Vinceç de Paül (Sóller)-FECIB part de les classes es duran a terme a les instal·lacions del museu i part es faran al laboratori del col·legi. El preu del curs és de 50€ (hi ha descomptes pels socis del museu, associats del FSIE i professors de la FECIB). Les places són limitades. Informació i inscripcions a museubcn@gmail.com i 971634064.

Para ver las actividades que tenemos programadas pulse sobre el mes deseado.

• Agost
  • Setembre