Ets a: Inici > Activitats

La difusió i la divulgació de la naturalesa és un dels objectius principals del Museu Balear de Ciències Naturals. A part de les activitats estrictament educatives adreçades a la població escolar (veure Educació Ambiental), s’organitzen periòdicament excursions, cursos, conferències, visites guiades i seminaris. Aquestes activitats contribueixen a una major valoració dels recursos naturals i del propi museu entre la població. Normalment s’organitzen des de l’Associació MBCN i hi col•laboren un bon nombre de voluntaris.

PRESENTACIÓ DE LLIBRE I XERRADA IL·LUSTRADA
Del 1 al 1 d'Abril

PRESENTACIÓ DE LLIBRE I XERRADA IL·LUSTRADA

El dia 1 d'abril, a les 17,30 h, al Museu de Ciències Naturals, es presentarà "Dining with Dinosaurs, a Tasty Guide to Mesozoic Munching" Presentació de llibre i xerrada il·lustrada per infants de set anys per amunt. Els pares també podeu assistir! La il·lustradora i escritora Hannah Bonner (Aina pels amics mallorquins) ens contarà, amb paraules i dibuixos, qui es menjava a qui en el temps dels dinosaures. Vine a conèixer els carnívors, herbívors, piscívors (menjadors de peix) i altre fauna i flora a n'aquesta entretenguda presentació. El llibre és en anglès, però la xerrada serà en anglès i en català.

Para ver las actividades que tenemos programadas pulse sobre el mes deseado.

• Febrer
  • Març