Ets a: Inici > Activitats

La difusió i la divulgació de la naturalesa és un dels objectius principals del Museu Balear de Ciències Naturals. A part de les activitats estrictament educatives adreçades a la població escolar (veure Educació Ambiental), s’organitzen periòdicament excursions, cursos, conferències, visites guiades i seminaris. Aquestes activitats contribueixen a una major valoració dels recursos naturals i del propi museu entre la població. Normalment s’organitzen des de l’Associació MBCN i hi col•laboren un bon nombre de voluntaris.

Taller de Ciència "LA NATURA QUE ENS ENVOLTA"
Del 14 al 17 d'Abril

Taller de Ciència "LA NATURA QUE ENS ENVOLTA"

El Museu de Ciències Naturals ja prepara els tallers de Ciència pels dies 14 a 17 d'abril. Aquests tallers, adreçats a nins i nines de 4 a 11 anys, tindran com a principal objectiu EXPLORAR, OBSERVAR I INVESTIGAR LA NATURA QUE ENS ENVOLTA! Quins animalons i plantes viuen als marges? Hi ha invertebrats a l'interior de les cases? Què són aquestes restes plenes de llavors? I aquest niu que sembla de paper, de quin animal deu ser? Aquestes i moltes més són les preguntes que podran resoldre els joves investigadors del Museu durant les vacances de Pasqua!

Informació i inscripcions: 971634064 / museubcn@gmail.com

IMPORTANT!
INSCRIPCIONS OBERTES ALS SOCIS: 3 i 4 de març
5 de març inscripció oberta al públic en general

Para ver las actividades que tenemos programadas pulse sobre el mes deseado.

• Agost
  • Setembre