CIÈNCIA DIVERTIDA, ESTIU 2017
23.03.2017

CIÈNCIA DIVERTIDA, ESTIU 2017

L'equip d'educadors del Museu de Ciències Naturals ja treballa en la programació dels TALLERS DE CIÈNCIA DIVERTIDA DE L'ESTIU!! Aquests tallers estan adreçats a nins de 4 a 11 anys!

Aquest any, com a important novetat, es faran tallers del DIA 26 DE JUNY AL 12 DE SETEMBRE de manera ininterompuda.

Com sempre els tallers són de 9 h a 13 h i hi haurà servei d'escola matinera, menjador i guarderia.

Informació i inscripcions a partir del dia 24 d'abril al 971634064 o bé a museubcn@gmail.com