CURS D'INTRODUCCIÓ A LA PALEONTOLOGIA
21.05.2019

CURS D'INTRODUCCIÓ A LA PALEONTOLOGIA

Els dies 30, 31 de maig i 1 de juny tindrà lloc al Museu de Ciències Naturals el curs INTRODUCCIÓ A LA PALEONTOLOGIA. Aquest curs és obert al professorat, alumnes, socis del museu i públic en general. Amb un total de 12 hores es farà una introducció al coneixement de la Paleontologia i sobre com el registre fòssil ens ajuda a entendre l'origen, l'evolució i l'estat actual de la vida.

Aquest curs ha estat homologat com a ACTIVITAT DE FORMACIÓ PERMANENT DEL PROFESSORAT per la Direcció General de Formació Professional i Formació del Professorat.

Dates:
30 i 31 de maig de 16h a 20h (sessions teòriques)
1 de juny de 10h a 14h (sessió pràctica)

Preu del curs: 100 € (preu especial per a socis del Museu i afiliats del sindicat FSIE).
Organitza: Museu Balear de Ciències Naturals
Col·labora: FSIE (Federación de Sindicatos Independentes de la Enseñanza)

INFORMACIÓ I INSCRIPCIONS: Museu Balear de Ciències Naturals - 971634064 - museubcn@gmail.com