PRESENTACIÓ DE LLIBRE I XERRADA IL·LUSTRADA
15.02.2017

PRESENTACIÓ DE LLIBRE I XERRADA IL·LUSTRADA

El dia 1 d'abril, a les 17,30 h, al Museu de Ciències Naturals, es presentarà "Dining with Dinosaurs, a Tasty Guide to Mesozoic Munching" Presentació de llibre i xerrada il·lustrada per infants de set anys per amunt. Els pares també podeu assistir! La il·lustradora i escritora Hannah Bonner (Aina pels amics mallorquins) ens contarà, amb paraules i dibuixos, qui es menjava a qui en el temps dels dinosaures. Vine a conèixer els carnívors, herbívors, piscívors (menjadors de peix) i altre fauna i flora a n'aquesta entretenguda presentació. El llibre és en anglès, però la xerrada serà en anglès i en català.