TALLERS DE CIÈNCIA DIVERTIDA AL MUSEU
26.02.2019

TALLERS DE CIÈNCIA DIVERTIDA AL MUSEU

"La Vall de Sóller: Natura i Cultura" Del dia 23 al 26 d'abril tindran lloc els TALLERS DE CIÈNCIA DIVERTIDA al Museu de Ciències Naturals. Els petits investigadors del Museu realitzaran tallers i faran rutes naturals i culturals dins Sóller, a partir de jocs de descoberta, durant les vacances de Pasqua! Per a nins de 4 a 11 anys. Cal fer reserva prèvia al 971634064 o bé museubcn@gmail.com Preus especials per socis del museu! Possibilitat de menjador i guarderia! INFORMA'T AL MUSEU!!